Το κατάστημα Protergia στην Κηφισιά, το flagship store της εταιρείας ακολουθεί το μοντέρνο, minimal και φιλικό σχεδιασμό των καταστημάτων Protergia. Ο επισκέπτης εισέρχεται σε ένα μοντέρνο και ζεστό χώρο, στον οποίο απολαμβάνει την συνολική εμπειρία Protergia.
Η χρήση τεχνολογίας είναι βασικό στοιχείο της εμπειρίας Πελάτη και του Customer Journey με χρήση διαφοροποιημένων μηνυμάτων ανά touchpoint:
- Οθόνες led curtain: προβολή λογοτύπων στην πλευρά του καταστήματος με το μεγαλύτερο traffic (Λεωφόρος Κηφισίας) -> αύξηση awareness του καταστήματος
- παρουσία στη βιτρίνα με οθόνη: προβολή προϊοντικών μηνυμάτων και προσφορών -> χτίσιμο ενδιαφέροντος για τις υπηρεσίες και αύξηση επισκεψιμότητας
- μεγάλο video wall εντός του καταστήματος για προβολή εταιρικών mood videos / διαφημιστικών -> Χτίσιμο brand love
- κάθετη interactive touch screen οθόνη για να βελτιστοποιείται η εμπειρία πελάτη στην παρουσίαση των προγραμμάτων / υπηρεσιών -> διευκόλυνση και κλείσιμο πώλησης.
Εσωτερικά του καταστήματος η κίτρινη γωνία προσκαλεί τον επισκέπτη σε ένα φιλόξενο χώρο αναμονής (αποτελεί θεατρικό στοιχείο κατά την παραμονή του Πελάτη, το κίτρινο χρώμα συμβολίζει το φως και την ενέργεια) ενώ το ταμείο και οι σταθμοί εξυπηρέτησης κλέβουν την παράσταση με το μοντέρνο σχεδιασμό τους (αποτελούν tailor made έπιπλα σχεδιασμένα αποκλειστικά για την Protergia). Η χρήση απόχρωσης ξύλου πατώματος, το μπλε και το λευκό στους τοίχους, η χρήση κίτρινου linoleum καθώς και οι ακτίνες φωτός που δημιουργούνται από τα custom made φωτιστικά αποτελούν τα σημεία διαφοροποίησης του καταστήματος Protergia και μια ζεστή πινελιά στο χώρο.
Με στόχο την ολοκληρωμένη εμπειρία έχουμε προχωρήσει σε δημιουργία και κατοχύρωση signature αρώματος χώρου καθώς και αμφίεσης των energy experts με branded μοντέρνες στολές οι οποίες αλλάζουν ανάλογα της εποχής.
Η εμπειρία πελάτη εντός του καταστήματος πλαισιώνεται από την άριστη εξυπηρέτηση, την «με διαφορά την πληρέστερη–και βελτιωμένη-παράδοση υλικού στον πελάτη»* με τα έντυπα / υλικά πώλησης (χαρακτηριστικό το εργαλείο make your plan). Σημαντικό σημείο διαφοροποίησης η εφαρμογή Protergia Store app στην οποία ο επισκέπτης μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί, να εξοφλήσει τον λογαριασμό του καθώς και να ενημερωθεί από τους εξειδικευμένους energy experts του καταστήματος μέσα από την ευκολία της εφαρμογής και της μεγάλης διαδραστικής οθόνης.
Όλα τα καταστήματα Protergia είναι πλήρως προσβάσημα με ειδική ράμπα ΑΜΕΑ.
Το βραβείο παρέλαβαν οι Νίνα Μπενρουμπη, Trade Marketing Officer MYTILINEOS & Γιάννης Χαρτάλος, Retail Stores Supervisor PROTERGIA.