Στο πλαίσιο της συνένωσης και πλήρους αφομοίωσης της WATT+VOLT από την Protergia, προχωράμε στο επόμενο βήμα, που είναι η ενοποίηση των συστημάτων μας ώστε να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα και την ποιότητα των υπηρεσιών μας για εσάς. Αυτή η διαδικασία θα μας επιτρέψει να σας προσφέρουμε μια πιο ολοκληρωμένη και συνεκτική εμπειρία.
Παρακάτω θα βρείτε κάποιες ερωτοαπαντήσεις που είναι χρήσιμο να γνωρίζετε.
Αλλάζει η όψη του λογαριασμού που θα λαμβάνω;
Ναι. Ο λογαριασμός που θα λάβετε θα αλλάξει όψη σύμφωνα με το πρότυπο λογαριασμού που συστήνει η ΡΑAΕY. Μπορείτε να δείτε δείγμα εδώ.
Αλλάζει κάτι στις χρεώσεις του λογαριασμού μου;
Σαφέστατα όχι! Οι χρεώσεις του λογαριασμού σας παραμένουν οι ίδιες καθώς το πρόγραμμά που έχετε επιλέξει δεν αλλάζει.
Θα εξακολουθήσω να έχω την δυνατότητα καταχώρισης δικής μου ένδειξης;
Η δυνατότητα καταχώρισης ένδειξης παραμένει, εφόσον το επιτρέπει ο τύπος τιμολογίου σας. Έχετε τη δυνατότητα καταχώρισης ενδείξεων:
Το ιδανικό χρονικό διάστημα για καταχώριση ενδείξεων είναι έως πέντε ημέρες πριν την ημερομηνία έκδοσης του επόμενου λογαριασμού.
Κάθε πότε θα εκδίδεται ο λογαριασμός μου;
Ο λογαριασμός θα εκδίδεται μηνιαίως σε σταθερή ημερομηνία (5 ή 15 κάθε μήνα αναλόγως με τον κύκλο που θα ενταχθεί η παροχή σας), ανεξαρτήτως ημερομηνίας λήψης των ενδείξεων. Έτσι την πρώτη φορά που θα λάβετε λογαριασμό θα είναι νωρίτερα ή αργότερα μέσα στο μήνα, αλλά αυτή η ημερομηνία θα παραμείνει και για τους επόμενους μήνες.
Αλλάζει κάτι στον αριθμό της παροχής μου;
Ο αριθμός παροχής σας παραμένει ουσιαστικά ο ίδιος, με την προσθήκη ενός 12ου βοηθητικού αριθμού στο τέλος, ο οποίος θα είναι το μηδέν (0).
Θα εμφανίζεται στο νέο λογαριασμό σας, σύμφωνα με το πρότυπο της ΡΑΕΕΥ, στην πρώτη σελίδα, στο πεδίο Ταυτότητα Παροχής.
Έχω κοινωνικό τιμολόγιο, τι αλλάζει στην έκδοση των λογαριασμών μου;
Η κατηγορία ΚΟΤ (Κοινωνικό Τιμολόγιο) στην οποία έχει ενταχθεί η παροχή σας, οι χρεώσεις που αντιστοιχούν σε αυτή, καθώς επίσης και το χρονικό περιθώριο αποπληρωμής των λογαριασμών (40 ημέρες) παραμένουν ως έχουν. Δεδομένου ότι ο λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος θα εκδίδεται κάθε μήνα (ανά 30/31 ημέρες) σε σταθερή ημερομηνία, συνεπάγεται ότι ο επόμενος λογαριασμός δεν θα περιλαμβάνει το ποσό του αμέσως προηγούμενου λογαριασμού ως ληξιπρόθεσμο (σε περίπτωση που δεν έχει εξοφληθεί), καθώς αυτό δεν θα έχει λήξει.
Θα μπορώ να χρησιμοποιήσω τον ίδιο κωδικό πληρωμής RF για να πληρώσω;
O Κωδικός Πληρωμής RF αλλάζει και συνεπώς θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το νέο κωδικό RF για τις πληρωμές σας!
Σημαντική σημείωση: Θα τον εντοπίσετε στο νέο λογαριασμό που θα λάβετε σύμφωνα με το πρότυπο λογαριασμού που συστήνει η ΡΑAΕY.
Κατά την πληρωμή στο web banking, θα χρειαστεί να κάνω διαφορετικές επιλογές για την ολοκλήρωση της συναλλαγής;
Μπορείτε να πραγματοποιείτε τις πληρωμές σας εύκολα και γρήγορα μέσω του web/mobile banking χωρίς αναζήτηση του Οργανισμού/Επιχείρησης, χρησιμοποιώντας απλά τον νέο Κωδικό Πληρωμής RF.
Εναλλακτικά, μπορείτε να σαρώσετε το QR code, μέσω του mobile app της τράπεζάς σας, χωρίς να χρειαστεί να πληκτρολογήσετε τον κωδικό πληρωμής αλλά ούτε και το ποσό πληρωμής.
Αν πληρώνετε μέσω web banking, αντί για την ονομασία «Protergia (Watt-Volt)» θα επιλέγετε αντ’ αυτής τη νέα ονομασία όπως «Protergia Α.Ε. Ιδιώτες / Επιχειρήσεις / Οικιακή Χρήση κτλ» ανάλογα με την τράπεζά σας.
Ο διακανονισμός που έχω συμφωνήσει για την αποπληρωμή του λογαριασμού θα εξακολουθήσει να ισχύει;
Ο διακανονισμός που έχετε συμφωνήσει ισχύει κανονικά και δεν επηρεάζεται. Ωστόσο προτείνουμε λόγω της ενοποίησης των συστημάτων μας, να συμφωνήσουμε εκ νέου σε διακανονισμό. Έτσι, θα μπορείτε πλέον να εξοφλείτε τη δόση του διακανονισμού μαζί τον τρέχοντα λογαριασμό σας.
Η ενεργή πάγια εντολή εξόφλησης λογαριασμού επηρεάζεται; Χρειάζεται εκ νέου ενεργοποίηση;
Αν έχετε ήδη ενεργοποιημένη πάγια εντολή εξόφλησης των λογαριασμών τότε αυτή δεν επηρεάζεται. Αν δεν έχετε ενεργοποιημένη πάγια εντολή εξόφλησης των λογαριασμών σας, μπορείτε να απευθυνθείτε με το νέο λογαριασμό Protergia στην Τράπεζά σας και να την ενεργοποιήσετε.
Θα εξακολουθήσω να λαμβάνω ενημέρωση έκδοσης λογαριασμού στο κινητό μου;
Δεν αλλάζει κάτι στον τρόπο με τον οποίο ενημερώνεστε για την έκδοση των λογαριασμών σας.
Σημαντική σημείωση: Πλέον, η λήψη του λογαριασμού θα γίνεται online μέσω προσωποποιημένου συνδέσμου, χρησιμοποιώντας τον ΑΦΜ σας.
Θα εξακολουθήσω να χρησιμοποιώ την ίδια εφαρμογή που είχα μέχρι τώρα;
Έχουμε καλά νέα για εσάς! Στην Protergia χρησιμοποιούμε το νέο protergiaApp που σύντομα θα ενσωματώσει νέες υπηρεσίες (πρόγραμμα πιστότητας και φανταστικά νέα κίνητρα με το ανανεωμένο Bring A Friend πρόγραμμα) προφανώς με όλες τις ευκολίες που είχατε στην παλιά σας εφαρμογή.
Σημαντική σημείωση: θα χρειαστεί να κάνετε Εγγραφή στη νέα εφαρμογή σύμφωνα με τις οδηγίες που θα βρείτε κατά τη διαδικασία εγγραφής, καθώς τα παλιά username & password ΔΕΝ μεταφέρονται.
Εγγραφείτε στη νέα εφαρμογή ή κατεβάστε την με το παρακάτω QR code
Πότε θα πρέπει να ενεργοποιήσω την νέα εφαρμογή;
Εφόσον η παροχή σας έχει μεταφερθεί στο ενοποιημένο σύστημα Protergia, θα ενημερωθείτε με μήνυμα εντός της παλιάς εφαρμογής. Στη συνέχεια μπορείτε να εγγραφείτε στο protergiaApp.
Σημαντική σημείωση: Σε περίπτωση αδυναμίας εγγραφής, προσπαθήστε ξανά μετά από 1-2 ημέρες, καθώς η διαδικασία μετάβασης ολοκληρώνεται εντός 2 ημερών.
Η νέα εφαρμογή θα μου παρέχει τις ίδιες δυνατότητες με την παλιά;
Σωστά! Στην εφαρμογή protergiaApp απολαμβάνετε:
Θα μπορώ να βλέπω στη νέα εφαρμογή όλες μου τις παροχές ρεύματος και φυσικού αερίου;
Βεβαίως θα βλέπετε όλες τις παροχές ρεύματος και φυσικού αερίου. Στις περιπτώσεις που δεν θα μεταφερθούν όλες οι παροχές σας ταυτόχρονα στα νέα μας συστήματα (πχ. αν εκκαθαρίστηκαν και μεταφέρθηκαν 2 από τις 3 παροχές σας και μία παραμένει στα παλιά μας συστήματα) συνεχίζετε να τη διαχειρίζεστε από την υπάρχουσα εφαρμογή myprotergia (ex w+v) και αντίστοιχα εξοφλείτε μέσω web banking με επιλογή του οργανισμού Protergia ex w+v. Όταν ολοκληρωθεί η μεταφορά των παροχών σας στα συστήματα της Protergia θα χρησιμοποιείτε αποκλειστικά το νέο ProtergiaApp.
Θα μπορώ να εισέλθω στη νέα εφαρμογή με τους κωδικούς που είχα;
Όχι. Για λόγους ασφαλείας οι κωδικοί (username & password) ΔΕΝ μεταφέρονται. Θα πρέπει να κάνετε εκ νέου εγγραφή με καινούργιους κωδικούς.
Σημαντική σημείωση! Ο αριθμός παροχής σας παραμένει ουσιαστικά ο ίδιος, με την προσθήκη ενός 12ου βοηθητικού αριθμού στο τέλος, ο οποίος θα είναι το μηδέν (0).
Αν δεν έχετε ήδη την εφαρμογή, μπορείτε να την κατεβάσετε για Android και iOS ή να εγγραφείτε εδώ.