Στο πλαίσιο της συνένωσης και πλήρους αφομοίωσης της WATT+VOLT από την Protergia, προχωράμε στο επόμενο βήμα, που είναι η ενοποίηση των συστημάτων μας ώστε να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα και την ποιότητα των υπηρεσιών μας για εσάς. Αυτή η διαδικασία θα μας επιτρέψει να σας προσφέρουμε μια πιο ολοκληρωμένη και συνεκτική εμπειρία.

Παρακάτω θα βρείτε κάποιες ερωτοαπαντήσεις που είναι χρήσιμο να γνωρίζετε.

Faq Hero

Συχνές Ερωτήσεις

Λογαριασμός

Ναι. Ο λογαριασμός που θα λάβετε θα αλλάξει όψη σύμφωνα με το πρότυπο λογαριασμού που συστήνει η ΡΑAΕY. Μπορείτε να δείτε δείγμα εδώ.

Σαφέστατα όχι! Οι χρεώσεις του λογαριασμού σας παραμένουν οι ίδιες καθώς το πρόγραμμά που έχετε επιλέξει δεν αλλάζει.

Η δυνατότητα καταχώρισης ένδειξης παραμένει, εφόσον το επιτρέπει ο τύπος τιμολογίου σας. Έχετε τη δυνατότητα καταχώρισης ενδείξεων:

  1. Μέσω της εφαρμογής protergiaApp: Επιλέξτε "Θέλω να καταχωρίσω νέα ένδειξη". Αν δεν έχετε ήδη την εφαρμογή, μπορείτε να την κατεβάσετε για Android και iOS ή να εγγραφείτε εδώ.
  2. Μέσω της αυτοματοποιημένης φωνητικής πύλης: Καλέστε 18311 ή 210 3448500. Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα ακούσετε και πληκτρολογήστε τον ΑΦΜ σας, τον 12ψήφιο αριθμό παροχής (παραμένει ίδιος, με την προσθήκη ενός μηδενικού (0) στο τέλος) και την ένδειξή σας. Φροντίστε να έχετε όλα τα στοιχεία έτοιμα πριν καλέσετε ώστε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα.
  3. Μιλώντας μαζί μας: Καλέστε 18311 ή 210 3448500 και δώστε μας την ένδειξή σας.
  4. Μέσω του δικτύου καταστημάτων Protergia: Βρείτε το κοντινότερο κατάστημα εδώ.

Το ιδανικό χρονικό διάστημα για καταχώριση ενδείξεων είναι έως πέντε ημέρες πριν την ημερομηνία έκδοσης του επόμενου λογαριασμού.

Ο λογαριασμός θα εκδίδεται μηνιαίως σε σταθερή ημερομηνία (5 ή 15 κάθε μήνα αναλόγως με τον κύκλο που θα ενταχθεί η παροχή σας), ανεξαρτήτως ημερομηνίας λήψης των ενδείξεων. Έτσι την πρώτη φορά που θα λάβετε λογαριασμό θα είναι νωρίτερα ή αργότερα μέσα στο μήνα, αλλά αυτή η ημερομηνία θα παραμείνει και για τους επόμενους μήνες.

Ο αριθμός παροχής σας παραμένει ουσιαστικά ο ίδιος, με την προσθήκη ενός 12ου βοηθητικού αριθμού στο τέλος, ο οποίος θα είναι το μηδέν (0).
Θα εμφανίζεται στο νέο λογαριασμό σας, σύμφωνα με το πρότυπο της ΡΑΕΕΥ, στην πρώτη σελίδα, στο πεδίο Ταυτότητα Παροχής.

Η κατηγορία ΚΟΤ (Κοινωνικό Τιμολόγιο) στην οποία έχει ενταχθεί η παροχή σας, οι χρεώσεις που αντιστοιχούν σε αυτή, καθώς επίσης και το χρονικό περιθώριο αποπληρωμής των λογαριασμών (40 ημέρες) παραμένουν ως έχουν. Δεδομένου ότι ο λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος θα εκδίδεται κάθε μήνα (ανά 30/31 ημέρες) σε σταθερή ημερομηνία, συνεπάγεται ότι ο επόμενος λογαριασμός δεν θα περιλαμβάνει το ποσό του αμέσως προηγούμενου λογαριασμού ως ληξιπρόθεσμο (σε περίπτωση που δεν έχει εξοφληθεί), καθώς αυτό δεν θα έχει λήξει.

 

Πληρωμές

Πληρωμές

O Κωδικός Πληρωμής RF αλλάζει και συνεπώς θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το νέο κωδικό RF για τις πληρωμές σας!
Σημαντική σημείωση: Θα τον εντοπίσετε στο νέο λογαριασμό που θα λάβετε σύμφωνα με το πρότυπο λογαριασμού που συστήνει η ΡΑAΕY.

Μπορείτε να πραγματοποιείτε τις πληρωμές σας εύκολα και γρήγορα μέσω του web/mobile banking χωρίς αναζήτηση του Οργανισμού/Επιχείρησης, χρησιμοποιώντας απλά τον νέο Κωδικό Πληρωμής RF.

Εναλλακτικά, μπορείτε να σαρώσετε το QR code, μέσω του mobile app της τράπεζάς σας, χωρίς να χρειαστεί να πληκτρολογήσετε τον κωδικό πληρωμής αλλά ούτε και το ποσό πληρωμής. 

Αν πληρώνετε μέσω web banking, αντί για την ονομασία «Protergia (Watt-Volt)» θα επιλέγετε αντ’ αυτής τη νέα ονομασία όπως «Protergia Α.Ε. Ιδιώτες / Επιχειρήσεις / Οικιακή Χρήση κτλ» ανάλογα με την τράπεζά σας.

Ο διακανονισμός που έχετε συμφωνήσει ισχύει κανονικά και δεν επηρεάζεται. Ωστόσο προτείνουμε λόγω της ενοποίησης των συστημάτων μας, να συμφωνήσουμε εκ νέου σε διακανονισμό. Έτσι, θα μπορείτε πλέον να εξοφλείτε τη δόση του διακανονισμού μαζί τον τρέχοντα λογαριασμό σας.

Αν έχετε ήδη ενεργοποιημένη πάγια εντολή εξόφλησης των λογαριασμών τότε αυτή δεν επηρεάζεται. Αν δεν έχετε ενεργοποιημένη πάγια εντολή εξόφλησης των λογαριασμών σας, μπορείτε να απευθυνθείτε με το νέο λογαριασμό Protergia στην Τράπεζά σας και να την ενεργοποιήσετε.

Δεν αλλάζει κάτι στον τρόπο με τον οποίο ενημερώνεστε για την έκδοση των λογαριασμών σας.
Σημαντική σημείωση: Πλέον, η λήψη του λογαριασμού θα γίνεται online μέσω προσωποποιημένου συνδέσμου, χρησιμοποιώντας τον ΑΦΜ σας.

Εφαρμογή

Έχουμε καλά νέα για εσάς! Στην Protergia χρησιμοποιούμε το νέο protergiaApp που σύντομα θα ενσωματώσει νέες υπηρεσίες (πρόγραμμα πιστότητας και φανταστικά νέα κίνητρα με το ανανεωμένο Bring A Friend πρόγραμμα) προφανώς με όλες τις ευκολίες που είχατε στην παλιά σας εφαρμογή.

Σημαντική σημείωση: θα χρειαστεί να κάνετε Εγγραφή στη νέα εφαρμογή σύμφωνα με τις οδηγίες που θα βρείτε κατά τη διαδικασία εγγραφής, καθώς τα παλιά username & password ΔΕΝ μεταφέρονται.

Εγγραφείτε στη νέα εφαρμογή ή κατεβάστε την με το παρακάτω QR code 

Protergia App

Εφόσον η παροχή σας έχει μεταφερθεί στο ενοποιημένο σύστημα Protergia, θα ενημερωθείτε με μήνυμα εντός της παλιάς εφαρμογής. Στη συνέχεια μπορείτε να εγγραφείτε στο protergiaApp.
Σημαντική σημείωση: Σε περίπτωση αδυναμίας εγγραφής, προσπαθήστε ξανά μετά από 1-2 ημέρες, καθώς η διαδικασία μετάβασης ολοκληρώνεται εντός 2 ημερών.

Σωστά! Στην εφαρμογή protergiaApp απολαμβάνετε:

  • Άμεση πρόσβαση σε ιστορικά στοιχεία του λογαριασμού σας από το 2023
  • Online παρακολούθηση της κατανάλωσης όλων των παροχών σας
  • Εύκολη πληρωμή του λογαριασμού σας online
  • Δυνατότητα καταχώρισης της ένδειξης του μετρητή σας για να λαμβάνετε κάθε μήνα εκκαθαριστικό λογαριασμό
  • Εύκολη δυνατότητα διακανονισμού ποσού πληρωμής
  • Μπορείτε να παρακολουθείτε ταυτόχρονα μέσω του protergiaApp και παροχές που δεν ανήκουν στον ίδιο ΑΦΜ ή (Μπορείτε να συνδέσετε στον λογαριασμό σας protergiaApp και παροχές που βρίσκονται σε διαφορετικό ΑΦΜ όπως για παράδειγμα τις παροχές της επιχείρησης σας)

Βεβαίως θα βλέπετε όλες τις παροχές ρεύματος και φυσικού αερίου. Στις περιπτώσεις που δεν θα μεταφερθούν όλες οι παροχές σας ταυτόχρονα στα νέα μας συστήματα (πχ. αν εκκαθαρίστηκαν και μεταφέρθηκαν 2 από τις 3 παροχές σας και μία παραμένει στα παλιά μας συστήματα) συνεχίζετε να τη διαχειρίζεστε από την υπάρχουσα εφαρμογή myprotergia (ex w+v) και αντίστοιχα εξοφλείτε μέσω web banking με επιλογή του οργανισμού Protergia ex w+v. Όταν ολοκληρωθεί η μεταφορά των παροχών σας στα συστήματα της Protergia θα χρησιμοποιείτε αποκλειστικά το νέο ProtergiaApp.

Όχι. Για λόγους ασφαλείας οι κωδικοί (username & password) ΔΕΝ μεταφέρονται. Θα πρέπει να κάνετε εκ νέου εγγραφή με καινούργιους κωδικούς.
Σημαντική σημείωση! Ο αριθμός παροχής σας παραμένει ουσιαστικά ο ίδιος, με την προσθήκη ενός 12ου βοηθητικού αριθμού στο τέλος, ο οποίος θα είναι το μηδέν (0).
Αν δεν έχετε ήδη την εφαρμογή, μπορείτε να την κατεβάσετε για Android και iOS ή να εγγραφείτε εδώ.

Θα μπορείτε να βλέπετε και να κατεβάζετε τους λογαριασμούς σας από 01/01/2023.
Αν δεν έχετε ήδη την εφαρμογή, μπορείτε να την κατεβάσετε για Android και iOS ή να εγγραφείτε εδώ.