emergency
Είμαστε πάντα δίπλα σας. Μάθετε εδώ όλα όσα αφορούν στον Covid-19.

Πώς θα αλλάξω πάροχο ρεύματος;

A+ A-

Πόσο εύκολο είναι να αλλάξετε πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;

 

Τώρα, στην Protergia είναι απλό:

  1. Καλέστε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Protergia στο 18311 (το κόστος της κλήσης ορίζεται σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου)
  2. Κάνετε την αίτηση σας τηλεφωνικά
  3. Λαμβάνετε το συμβόλαιο με email και υπογράφετε ηλεκτρονικά.

Υπάρχει περίπτωση να μείνω χωρίς ρεύμα;

Όχι. Είναι μια διαδικασία καθαρά εμπορική. Η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας είναι εγγυημένη από τον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).

 

Δείτε εδώ τις απαντήσεις σε όλες σας τις ερωτήσεις 

 

Που θα σας βρίσκω;

Δείτε εδώ τα καταστήματα της Protergia και εδώ όλα τα σημεία εξυπηρέτησης Protergia.

Το 18311 τμήμα εξυπηρέτησης πελατών λειτουργεί Δευτέρα-Σάββατο 08:00 – 21:00, Κυριακή 09:00 – 19:00 

(το κόστος της κλήσης ορίζεται σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου)

click2review